// KAMPAGNER
Skal dine budskaber ud over rampen?
Så lad os give et bud på hvordan
 
 
 

 

 

// Kampagneudvikling


NNTV har stået bag adskillige succesfulde kampagner.
Vi opererer primært med at udvikle kreative ideer til kampagner, og står samtidig for produktion af indhold til disse.
Vores fokus er oftest at kampagnerne skal have video, som bærende element.
Med vores egen digitale videoløsning VideoTool, som også indeholder CMS, kan vi fra bunden udtænke, designe og producere indhold til en omfattende online kampagne. Kampagnen kan afvikles på jeres egen hjemmeside, eller i et designet univers, som er udviklet til lejligheden.
Vores kampagner understøttes oftest også på sociale medier.

Du er styrmand og vi sætter sejlene
 
Vores kreative sparring og dialog med dig og dine kollegaer er en vigtig del af kampagneudviklingen. Det sikrer at vi får sat de rigtige skibe i søen, og at de sejler den rigtige vej.
Vi starter med at gå i dybden med hvad brugerne skal bruge kampagnen til, og hvad vi gerne vil have de skal gøre når - eller efter de har set den. Under hele forløbet med udvikling af indhold til kampagnen, fortsætter vi den tætte dialog med relevante medarbejdere hos jer, for at sikre at vi hele tiden holder den rette kurs.

Kampagnefilm for Dansk Energi

 

Som interesseorganisation for energiselskaber i Danmark er Dansk Energi en vigtig spiller i den danske energiforsyning og digitale infrastruktur.

Dansk Energi har i dag mere end 100 medlemsvirksomheder fra energisektoren, herunder: netselskaber, der ejer og driver eldistributionsnettet i Danmark og varetager også etablering af fibernet over det meste af landet.

NNTV skabte en film om fremtidens udbredelse af fibernet i Danmark. I filmen kigger vi både lidt tilbage og rigtig meget frem.

Filmen er skabt i meget tæt samarbejde med de dygtige mennesker der arbejder i Dansk Energis kommunikationsardeling.

 

Budgetter er til for at blive overholdt
- ligesom deadlines:-)


Da vi har design, kodning og produktionsressourcerne in-house, gør det at kampagnebudgettet ikke går til unødige produktionsomkostninger til flere forskellige leverandører og koordinering af flere teams samtidig. Vores kunder plejer også at være glade for at der er én primær aktør, som påtager sig ansvaret for leverancer og overholdelse af deadlines.

Da NNTV har arbejdet med sociale medier siden de dukkede op, er de en naturlig del af vores strategi i forhold til distribution, viral udbredelse og markedsføring.

Lægemiddelstyrelsen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SpytUD

Når piger forsøger selvmord
- eller råber om hjælp

Kunde: Lægemiddelstyrelsen
Målgruppe: piger 12-20 år, samt deres forældre
Reach: 55.000 unikke besøgende på kampagneside

Paracetamolforgiftninger har længe været et stort problem blandt unge piger.
NNTV udtænker og opbygger for Sudhedsstyrelsen et kampagnesite med masser af video og oplysning til målgruppen om hvor de kan få hjælp til at Spytte Ud - altså tale med nogle om deres problemer.
Samtidig fortællers det i videoer at det er farligt at tage paracetamol piller, og vi viser hvad der sker med din krop, når du gør det.

Udgangs for kampagnen er at anspore de unge til at handle og dele deres sorg og tvivl med vioksne mennesker eller andre de kan betro sig til.

Video som bærende element i informationskampagnen

 

Video er vores matière, og du ser ikke en kampagne udviklet af NNTV, uden brug af video.

Petra, som du stadig kan se på YouTube (og her) er en af del af den videoserie vi skabte til SpytUd kampagnen.

Petra var den der havde prøvet at tage en overdosis paracenamol, og kunne berette om oplevelsen på et meget personligt plan.

Vores to ungdomsreportere sendte vi afsted til Hillerød sygehus, for at gennemgå hvad Petra havde prøvet. Deres samtaler med relevant sygehuspersonale og det faktum at de selv prøvede at drikke aktivt kul og få lagt drop, var en øjenåbner for de fleste af seerne.

Sociale medier som en aktiv del af kampagnen
 
Vi kommer jo ikke uden om de sociale medier, og NNTV var blandt de første til at benytte bl.a Facebook til at nå målgruppen.
Med SpytUd kampagnen, var vi meget målrettede i forhold til at designe og afprøve et utal af kampagneslogans, bullets og valg af grafisk materiale.
 
På kun 8 uger fik vi mere end 55.000 unikke brugere ind på den specialdesignende landingpage, og interaktionen på siden var enorm.
 
Hele kampagnesiden var opbygget via NNTVs eget VideoTool CMS, så også gjorde at vi minut for minut kunne monitorere trafik og engagement på video og øvrigt indhold.
Miljøstyrelsen

Tilrettelæggelse, kreativ sparring og videoproduktion

 

Vi har stået for kreativ sparring, samt tilrettelæggelse, manus og produktion af en stribe videoer, som tager udgangspunkt i at informere os alle om at kemien er alle vegne. Videoer starter med de søde men smånaive piger på diskoteket, og deres "syn" på kemien, og går derefter til VoxPop med folk på gaden.

Informationskampagne for Miljøstyrelsen om skadelig kemi i hverdagen

 

Vi er omgivet af farlig kemi, men det er ikke altid vi er opmærksom på hvor det er og hvordan vi kommer i kontakt med kemien.

I denne kampagne har NNTV udviklet en videoserie til Miljøstyrelsens kampagne om "Kemi i Hverdagen"

 

Videoerne her er tænkt tilsociale medier, samt som igangsættere til dialog på arbejdspladser, skoler og i hjemmet.

Hvor er der kemi i DIN hverdag, og tænker du over om du gør nok for at undgå at komme i kontakt med den?

 

Energistyrelsen

6 gode cases om hvad bedre internet kan gøre for en virksomhed

 

Energistyrelsen bad NNTV om at skabe en serie kampagnevideoer og kampagnemateriale om fordelene ved at at man som erhvervsdrivende optimerede sin internetforbindelse til bredbånd.

 

Vi tog sammen med Energistyrelsen udgangspunkt i 6 forskellige gode cases, som alle viste hvordan man på forskellig vis kunne få bedre bredbånd. De tekniske løsninger var i fokus, men som cases, var det naturligvis vigtigt at nytterværdien for hver af de 6 virksomheder blev fremhævet.

 

 

Kampagnen blev afviklet på Energistyrelsens egen hjemmeside, hvor der blev designet en landingpage, med adgang til alle film, samt understøttende PDF dokumenter med bonusinfo om de teknologiske løsninger på de 6 cases. Disse udarbejdede vi også.

 

Se kampagnesiden her på Energistyrelsens hjemmeside

 

 

NNTV ApS
Filmbyen 14
2650 Hvidovre
+45 33141514
nntv@nntv.dk
CVR: 25491475